Wednesday, February 16, 2011

Ей така...

"занимавам се с фотография" е прекалено да се каже за мен. По-скоро често нося фотоапаратът със себе си. Обичам да снимам, това е сигурно. Самото щракване ми доставя удоволствие, гледането през обектива. Снимам много...и трупам...
Тези снимки чакат вече повече от година. Но тръпката я изживяна, когато са заснети и споделянето им не е фактор. Не са нищо особено, но ме порази въздействието им върху мен, когато случайно отворих папката с тях. Впечетли ме как нещо отминало, забравено, забутано някъде те "погъделичква" отново...


Мястото е съборът на с. Дъбене, 23.Август.2009г., България

5 comments:

  1. Първата снимка е уникална, невероятно усещане носи!

    ReplyDelete
  2. Снимките са невроятни - истински и реални!

    ReplyDelete
  3. Oh, how I LOVE your photography! I enjoy watching people from other countries - their clothes and mannerisms really interest me very much. Thank you so much for sharing. I loved the first one with the elderly lady enjoying and ice cream and the one with the elderly man dancing :-)

    ReplyDelete
  4. yup :) They are very interesting to me too :) This type of people you can meet only at the provance here, so they are rare stuff to the city people like me ;)

    ReplyDelete
  5. тези снимки са просто чудесни.
    Хванала си както се казва;)
    Поздравления!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free blog