Monday, July 6, 2009

3ти, 4ти, 5ти и 6ти Юли - Анализ!

3ти:
8:38 - събуждам се от кошмар - разстрелват ме заедно с други партизани; 8:39 - осъзнавам, че "залпа" и трамвая, минаващ по Дондуков са всъщност едно и също нещо. Изтягам се в оранжевите чаршафи и се опитвам да се настроя все пак позитивно. Решавам, че ми се пикае. Почти интуитивно протягам десният си крак към пода (който тръгва с левия крак от леглото, ще има един много ляв ден!!!). Смело стъпвам в полуизсъхнала локва от айран. Мартииииииииииииииинееееееееееееееееееееееееееееееее...С единия крак в айрана и другият все още в леглото застивам и броя бавно до 5. Дишам дълбоко. Мисля за спокойните гори.. За небето, морето, слънцето, цветята. Успявам да се успокоя. Пльосвам и другият си крак в бялата локва и донякъде се забавлявам, въобразявайки си, че съм попаднала на айранен поток, нейде из Родопите. Това съвсем ме събужда и ме изпълва с желание за пакости. Отивам в кенефа. Дори умрялата хлебарка не може да ме притесни.
Днес имам рожден ден в крайна сметка!
17 часа по-късно надигам бутилка от любимото си уиски и се забавлявам да наблюдавам травеститите на площад Македония. Една от тях познавам лично. Знам, че съм много пиана, но ме кефи, че не чувам никакви трамваи.
Без да полагам никакви усилия, всеки ден в моя живот е уникален. Дори рожденият ми!!!
Какво откритие!
4ти:
Да не бъдем егоисти! И други хора имат рождени дни и вероятно не ги интересува дали те боли главата от снощи. Така че съм на рожден ден. Пак! До голяма степен повторение на предишната вечер, но завършва на друго място и в малко по-ранен час :) Трябва да има израстване във всичко, което вършиш.
5ти:
Гордея се със себе си. Гласуването никога не е било толкова болезнено! През целият ден или поне в частта му, в която съм будна ми се върти една глупава мисъл в главата. "Купуването и продаването на гласове е престъпление". А аз продавам своя глас поне 4-5 пъти седмично. Това предизборно заявление толкова ме обижда, че замислям план да заведа дело срещу някого за лична обида и клевета. Толкова съм афектирана, че чак скъсах с химикалката протокола за вече гласували. Не може ли да се добави едно "изборни" ( за гласовете) или нещо друго уточняващо...Май се задълбочавам в повече или просто си ме боли главата от 3ти и 4ти и търся да си го изкарам на някой. Сипвам си едно "кротко" питие и трепетно зачаквам резултатите от изборите.
6ти:
Задоволство от добре свършена работа. Крайно избистрен мозък. 6ти е много готин ден!Не настъпвам айрани, не ме застрелват като куче, няма дори хлебарки в кенефа. Нямам и рожден ден! Нямам да ходя на нечий друг! Нямам да гласувам! Нямам да чакам резултати!Но имам идеи, при това нови и амбиция, голяма амбиция да ги осъществя! Съвсем за кратко негативната в мен заключава:"Ако нямаше лични и чужди рождени дни, избори и очакване на резултати, всеки ден щеше да е щастливият 6ти". Тегля на негативната в мен една дълга и сосна и я пращам да си ближе раните от обидата някъде. Днес съм на кеф и никой не може да ми го развали. Оптимистичната ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free blog