Sunday, August 16, 2009

Как се оправят белите на котарака...

Мартин се казва той - моят съквартирант и домашен любимец. Защо пък домашен, той просто си ми е любимец! Много е готин, няма да обяснявам - доколкото знам не може да чете...Възпитан е в абсолютна хармония с мен, тоест прави си каквото си иска. Ето как драска калъфите и самите фотьойли на бившата ми хазяйка. Аз напуснах квартирата и се наложи да свърша някои работи...
Е! Аз съм горда с постижението: излезе ми 24лв. - за дамаска, конци и игли, тапицерски ширит и скоби за такер (такера го взех от един приятел). Положих 6 часа труд. Преди това разгледах една руска книга за тапициране на мебели :)...А тапицера на Раковска ми поиска 60лв. на фотьойл.........Ако имах повече време щях да сменя и една пружина и да лакирам наново дръжките. И като цяло щях да сваля старата дамаска, както си му е реда де. Щеше да стане абсолютно като ново.
Направи си сам темите са ми просто любими. Както и Мартин да му се и не види и ноктите и чудото...Дето се казва направих първата тренировка по претапициране, направих си някои изводи и придобих нови умения. Сега се оглеждам по улиците за стари мебели - да ги взема и да се оттренирам наволя. Съветвам всички постоянно да се опитват да правят нещо, което никога не са правили. Тръпката е страхотна!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free blog